+38 067 327 8899
Logo Avrora

Нова українська музика

Замовити рекламу
More

Знайомтесь –
радіо «Аврора»

Це новий музичний медіапроєкт, який
є результатом колаборації трьох компаній, кожна
з яких краща у своїй сфері.

У 2024 році FIREBRANDS стала генеральним продюсером та рекламною агенцією з продажу реклами на «Радіо АВРОРА».

Мережа мультимаркетів Аврора — найбільша мережа формату one dollar store країни, головний український lovemark 2024.
FireBrands — медіа компанія телерадіо ведучого та продюсера Андрія Шабанова, яка вже понад 10 років створює радіо та надає ліцензійну фонову музику українському бізнесу.
Помітні — продюсерська компанія та рекорд-лейбл Ірини Горової, який вже майже 15 років запалює українських зірок та робить їх помітними не лише всередині країни, а й за її межами.

Характеристики мережі «Аврора»

13500+ человек команда Аврори
>3.5 млн грн податків сплачено за 2023 рік
150 млн грн волонтерської 
допомоги
за 2023 рік
3 розподільчі 
хаби логістики
9+ млн клієнтів
обслуговуємо щомісяця

Що варто знати про нас

1
Аврора — найбільша ритейл мережа
в Україні за кількістю магазинів (1500 фізичних торгових точок та on-line магазин).
У сегменті ритейлу one dollar store відкрито більше магазинів,
ніж у всіх конкурентів разом взятих.
2
З 2021 року — національна компанія з прямими іноземними інвестиціями від Фонду EEGF III компанії Horizon Capital.
3
Мультимаркети продають товари для дому та душі.
4
У вересні 2023 року Аврора відкрила свій перший магазин за кордоном — у Румунії, зараз їх вже більше 25!

Хто нас слухає?

Аудиторія Радіо Аврора — це, як ви вже здогадалися, покупці мережі Аврора.
Але хто вони? Давайте знайомитись!

Ощадлива господиня

Людина, яка хоче задовольнити більше потреб при обмеженому бюджеті.

Аврораголік

Аврораголік — людина, яка отримує задоволення від покупки саме в Аврорі.

ВІК 35-55 років
КИМ ПРАЦЮЄ (приклад) домогосподарка
СІМЕЙНИЙ СТАН заміжня, двоє дітей
ДЕ МЕШКАЄ невелике місто, селище
АРХЕТИП турботливий

Хто нас слухає?

Аудиторія Радіо Аврора — це, як ви вже здогадалися, покупці мережі Аврора.
Але хто вони? Давайте знайомитись!

Ощадлива господиня

Людина, яка хоче задовольнити більше потреб при обмеженому бюджеті.

Аврораголік

Аврораголік — людина, яка отримує задоволення від покупки саме в Аврорі.

ВІК 17-35 років
КИМ ПРАЦЮЄ (приклад) майстер манікюру
СІМЕЙНИЙ СТАН заміжня
ДЕ МЕШКАЄ невелике місто, селище
АРХЕТИП «свій хлопець»
Інформацію про портрет аудиторії отримано від компанії Київстар.
Методика: аналіз даних загальної клієнтської бази Київстар/Аврора.

Наші люди

  • Гендерний спліт
  • Віковий спліт
  • Соціальний статус
  • Середньомісячний дохід
  • Cкільки у нас слухачів?

    50 000 000
    контактів щомісячно
    Як виміріється кількість контактів?

    Характеристики мережі «Аврора»

    1600+ магазинів
    в Україні
    50+ магазинів
    в ЕС
    ›1500 торгових точок
    ›50% в малих населених пунктах
    23 області

    Тимчасово відсутні ТТ у Луганський області та АР Крим

    15-20 хв
    тривалість візиту

    Скількі це коштує?

    • ВСЯ МЕРЕЖА
    • КИЇВ ТА КИЇВСЬКА ОБЛАСТЬ
    Пакет Кількість
    локацій
    Кількість
    виходів на день
    Ціна за 1 день,
    грн
    Ціна за 1000
    контактів,
    грн
    Охоплення за
    місяць /
    кількість
    контактів
    Ціна - 7 днів,
    грн
    Ціна - 14 днів,
    грн
    Ціна - 21 день,
    грн
    Ціна - 28 день,
    грн
    Premium 1 500 39 6 000 4 45 000 000 42 000 84 000 126 000 168 000
    Standart 1 500 26 5 000 5 30 000 000 35 000 70 000 105 000 140 000
    Basic 1 500 13 4 000 8 15 000 000 28 000 56 000 84 000 112 000
    Ми готові розглянути запит також по іншим регіонам. Ціни формуються індивідуально та залежать від числа ТТ у конкретному регіоні.

    Fire up your brand!

    Exclusive, creative and technical solutions from the market leader in sensory marketing

    * Required fields. By clicking the button you consent to the processing of personal data and agree to the privacy policy

    Fill in the form so that we know more about your business. This will allow us to make the most accurate offer at the first meeting.