+38 067 327 8899
Logo Avrora

Нова українська музика

Дізнатися більше
More

Знайомтесь –
радіо «Аврора»

Це новий музичний медіапроєкт, який
є результатом колаборації трьох компаній, кожна
з яких краща у своїй сфері.

У 2024 році FIREBRANDS стала генеральним продюсером та рекламною агенцією з продажу реклами на «Радіо АВРОРА».

Мережа мультимаркетів Аврора — найбільша мережа формату one dollar store країни, головний український lovemark 2024.
FireBrands — медіа компанія телерадіо ведучого та продюсера Андрія Шабанова, яка вже понад 10 років створює радіо та надає ліцензійну фонову музику українському бізнесу.
Помітні — продюсерська компанія та рекорд-лейбл Ірини Горової, який вже майже 15 років запалює українських зірок та робить їх помітними не лише всередині країни, а й за її межами.

Характеристики мережі «Аврора»

13500+ человек команда Аврори
>3.5 млн грн податків сплачено за 2023 рік
150 млн грн волонтерської 
допомоги
за 2023 рік
3 розподільчі 
хаби логістики
9+ млн клієнтів
обслуговуємо щомісяця

Що варто знати про нас

1
Аврора — найбільша ритейл мережа
в Україні за кількістю магазинів (1500 фізичних торгових точок та on-line магазин).
У сегменті ритейлу one dollar store відкрито більше магазинів,
ніж у всіх конкурентів разом взятих.
2
З 2021 року — національна компанія з прямими іноземними інвестиціями від Фонду EEGF III компанії Horizon Capital.
3
Мультимаркети продають товари для дому та душі.
4
У вересні 2023 року Аврора відкрила свій перший магазин за кордоном — у Румунії, зараз їх вже більше 25!

Хто нас слухає?

Аудиторія Радіо Аврора — це, як ви вже здогадалися, покупці мережі Аврора.
Але хто вони? Давайте знайомитись!

Ощадлива господиня

Людина, яка хоче задовольнити більше потреб при обмеженому бюджеті.

Аврораголік

Аврораголік — людина, яка отримує задоволення від покупки саме в Аврорі.

ВІК 35-55 років
КИМ ПРАЦЮЄ (приклад) домогосподарка
СІМЕЙНИЙ СТАН заміжня, двоє дітей
ДЕ МЕШКАЄ невелике місто, селище
АРХЕТИП турботливий

Хто нас слухає?

Аудиторія Радіо Аврора — це, як ви вже здогадалися, покупці мережі Аврора.
Але хто вони? Давайте знайомитись!

Ощадлива господиня

Людина, яка хоче задовольнити більше потреб при обмеженому бюджеті.

Аврораголік

Аврораголік — людина, яка отримує задоволення від покупки саме в Аврорі.

ВІК 17-35 років
КИМ ПРАЦЮЄ (приклад) майстер манікюру
СІМЕЙНИЙ СТАН заміжня
ДЕ МЕШКАЄ невелике місто, селище
АРХЕТИП «свій хлопець»
Інформацію про портрет аудиторії отримано від компанії Київстар.
Методика: аналіз даних загальної клієнтської бази Київстар/Аврора.

Наші люди

  • Гендерний спліт
  • Віковий спліт
  • Соціальний статус
  • Середньомісячний дохід
  • 50 000 000

    Cкільки у нас слухачів?

    контактів щомісячно
    Як виміріється кількість контактів?

    Характеристики мережі «Аврора»

    1600+ магазинів
    в Україні
    50+ магазинів
    в ЕС
    ›1500 торгових точок
    ›50% в малих населених пунктах
    23 області

    Тимчасово відсутні ТТ у Луганський області та АР Крим

    15-20 хв
    тривалість візиту

    Скількі це коштує?

    • ВСЯ МЕРЕЖА
    • КИЇВ ТА КИЇВСЬКА ОБЛАСТЬ
    Пакет Кількість
    локацій
    Кількість
    виходів на день
    Ціна за 1 день,
    грн
    Охоплення за
    місяць /
    кількість
    контактів
    Ціна - 7 днів,
    грн
    Ціна - 14 днів,
    грн
    Ціна - 21 день,
    грн
    Ціна - 28 день,
    грн
    Premium 240 39 39 39 39 39 39 39
    Standart 240 26 26 26 26 26 26 26
    Basic 240 26 26 26 26 26 26 26

    Fire up your brand!

    Ексклюзивні креативні і технічні рішення від лідера ринку сенсорного маркетингу

    * Обов'язкові поля. Натискаючи на кнопку, ви даєте згоду на обробку персональних даних та погоджуєтеся з політикою конфіденційності

    Заповніть анкету, щоб ми знали більше про ваш бізнес. Це дозволить нам зробити вам найбільш точну пропозицію вже на першій зустрічі.