+38 067 327 8899
Logo Avrora

Нова українська музика

Замовити рекламу
More

Знайомтесь –
радіо «Аврора»

Це новий музичний медіапроєкт, який
є результатом колаборації трьох компаній, кожна
з яких краща у своїй сфері.

У 2024 році FIREBRANDS стала генеральним продюсером та рекламною агенцією з продажу реклами на «Радіо АВРОРА».

Мережа мультимаркетів Аврора — найбільша мережа формату one dollar store країни, головний український lovemark 2024.
FireBrands — медіа компанія телерадіо ведучого та продюсера Андрія Шабанова, яка вже понад 10 років створює радіо та надає ліцензійну фонову музику українському бізнесу.
Помітні — продюсерська компанія та рекорд-лейбл Ірини Горової, який вже майже 15 років запалює українських зірок та робить їх помітними не лише всередині країни, а й за її межами.

Характеристики мережі «Аврора»

13500+ человек команда Аврори
>3.5 млн грн податків сплачено за 2023 рік
150 млн грн волонтерської 
допомоги
за 2023 рік
3 розподільчі 
хаби логістики
9+ млн клієнтів
обслуговуємо щомісяця

Що варто знати про нас

1
Аврора — найбільша ритейл мережа
в Україні за кількістю магазинів (1500 фізичних торгових точок та on-line магазин).
У сегменті ритейлу one dollar store відкрито більше магазинів,
ніж у всіх конкурентів разом взятих.
2
З 2021 року — національна компанія з прямими іноземними інвестиціями від Фонду EEGF III компанії Horizon Capital.
3
Мультимаркети продають товари для дому та душі.
4
У вересні 2023 року Аврора відкрила свій перший магазин за кордоном — у Румунії, зараз їх вже більше 25!

Хто нас слухає?

Аудиторія Радіо Аврора — це, як ви вже здогадалися, покупці мережі Аврора.
Але хто вони? Давайте знайомитись!

Ощадлива господиня

Людина, яка хоче задовольнити більше потреб при обмеженому бюджеті.

Аврораголік

Аврораголік — людина, яка отримує задоволення від покупки саме в Аврорі.

ВІК 35-55 років
КИМ ПРАЦЮЄ (приклад) домогосподарка
СІМЕЙНИЙ СТАН заміжня, двоє дітей
ДЕ МЕШКАЄ невелике місто, селище
АРХЕТИП турботливий

Хто нас слухає?

Аудиторія Радіо Аврора — це, як ви вже здогадалися, покупці мережі Аврора.
Але хто вони? Давайте знайомитись!

Ощадлива господиня

Людина, яка хоче задовольнити більше потреб при обмеженому бюджеті.

Аврораголік

Аврораголік — людина, яка отримує задоволення від покупки саме в Аврорі.

ВІК 17-35 років
КИМ ПРАЦЮЄ (приклад) майстер манікюру
СІМЕЙНИЙ СТАН заміжня
ДЕ МЕШКАЄ невелике місто, селище
АРХЕТИП «свій хлопець»
Інформацію про портрет аудиторії отримано від компанії Київстар.
Методика: аналіз даних загальної клієнтської бази Київстар/Аврора.

Наші люди

  • Гендерний спліт
  • Віковий спліт
  • Соціальний статус
  • Середньомісячний дохід
  • Cкільки у нас слухачів?

    50 000 000
    контактів щомісячно
    Як виміріється кількість контактів?

    Характеристики мережі «Аврора»

    1600+ магазинів
    в Україні
    50+ магазинів
    в ЕС
    ›1500 торгових точок
    ›50% в малих населених пунктах
    23 області

    Тимчасово відсутні ТТ у Луганський області та АР Крим

    15-20 хв
    тривалість візиту

    Скількі це коштує?

    • ВСЯ МЕРЕЖА
    • КИЇВ ТА КИЇВСЬКА ОБЛАСТЬ
    Пакет Кількість
    локацій
    Кількість
    виходів на день
    Ціна за 1 день,
    грн
    Ціна за 1000
    контактів,
    грн
    Охоплення за
    місяць /
    кількість
    контактів
    Ціна - 7 днів,
    грн
    Ціна - 14 днів,
    грн
    Ціна - 21 день,
    грн
    Ціна - 28 день,
    грн
    Premium 1 500 39 6 000 4 45 000 000 42 000 84 000 126 000 168 000
    Standart 1 500 26 5 000 5 30 000 000 35 000 70 000 105 000 140 000
    Basic 1 500 13 4 000 8 15 000 000 28 000 56 000 84 000 112 000
    Ми готові розглянути запит також по іншим регіонам. Ціни формуються індивідуально та залежать від числа ТТ у конкретному регіоні.

    Fire up your brand!

    Ексклюзивні креативні і технічні рішення від лідера ринку сенсорного маркетингу

    * Обов'язкові поля. Натискаючи на кнопку, ви даєте згоду на обробку персональних даних та погоджуєтеся з політикою конфіденційності

    Заповніть анкету, щоб ми знали більше про ваш бізнес. Це дозволить нам зробити вам найбільш точну пропозицію вже на першій зустрічі.