Шановні наші клієнти, інформуємо вас про те, що ми розробили для вас максимально інформативний та швидкий спосіб вирішення будь-яких питань за допомогою «Центру Підтримки Клієнтів». Як це працює: ми пропонуємо на вибір два месенджера – Vіber та Telegram.

Тепер вирішення всіх робочих питань діючих клієнтів буде відбуватись через наш «Центр Підтримки Клієнтів». Це зручно, швидко і цілодобово. Кількість звернень необмежена. Вся інформація фіксується і може бути доступна для додаткового аналізу.

Основні переваги «Центру Підтримки Клієнтів»:
1. Тепер ми залишаємось з вами на зв’язку 24/7, 365 днів на рік.
2. Маючи багаторічний досвід, аналізуючи звернення наших клієнтів, ми зрозуміли, що для більшості набагато краще побачити, ніж почути, як вирішити технічне питання. На всі питання ви отримуєте текстову інструкцію, а на більшість також відео інструкцію, яка допоможе за декілька хвилин вирішити будь-які ваші технічні труднощі.
3. Якщо під час спілкування ви не отримали відповіді на запитання, або запитання було занадто складним, або потребує більше часу на опрацювання, «Центр Підтримки Клієнтів» дає змогу без черги, без з’єднання з оператором, залишити заявку на технічне обслуговування, і за потреби – на виїзд технічного спеціаліста на проблемну локацію.
4. І наостанок , вся статистика ваших звернень тепер зберігається в одному, зручному для нас з вами, місці і доступна в будь-який час.

Дякуємо за співпрацю і пам’ятайте: ми працюємо для Вас!

Центр
підтримки
клієнтів